Väčšinu tovaru sme schopní dodať do dvoch pracovných dní po celej SK. Tovar objednaný cez víkend alebo vo sviatok bude expedovaný do 5 dní od prvého pracovného dňa nasledujúceho po sviatku alebo víkende.
Dôležité upozornenie: Dodaciu lehotu do 5 dní nemožno dodržať, ak zákazník platí bankovým prevodom proforma faktúru. Platbu od banky dostaneme a zaúčtujeme do troch dní, potom tovar ihneď posielame. Spôsob akým k vám tovar dopravíme volíme vždy podľa veľkosti aktuálnej objednávky. Ceny za dopravu tovaru prepravnou službou sú odvodené od hmotnosti a rozmeru zásielky:
Jednotná cena zásielky po celej SK (okrem zásielky obsahujúcej podhrabové dosky) je 20 EUR.
Pri zásielke obsahujúcej podhrabové dosky - cena podľa vzdialenosti.
Využívame služby týchto prepravných spoločností: PPL alebo vlastnú dopravu
Ceny za dopravu tovaru firmou PILECKÝ SLOVENSKO s.r.o. sú odvodené od celkovej ceny objednávky a vzdialenosti od nášho skladu.
Ak máte záujem o dopravu objednaného tovaru mimo SK, kontaktujte nás na tel.: 0910 981 264, alebo e-mailom info@pilecky.sk pre bližšie informácie.
Ak si zvolíte pred odoslaním objednávky ako spôsob dopravy osobný odber, môžete si tovar vyzdvihnúť v našom predajnom sklade na adrese:
PILECKÝ SLOVENSKO s.r.o.
Poĺna 616/6
900 89 Častá
Po-Pi 7.00-16.00 hod.
So 8.00 - 12.00 hod.
V momente, keď bude tovar pripravený, upozorníme vás e-mailom na jeho prevzatie.
Prosíme zákazníkov, ktorí zaplatili vopred, aby si e-mail s upozornením na prevzatie vytlačili a priniesli so sebou - bez jeho predloženia nemôže byť tovar vydaný.
Obvyklé platobné podmienky pri dodávkach štandardného sortimentu dodávateľa sú platba v hotovosti pri odovzdaní, dobierkou alebo platba vopred - prevodným príkazom.
Pokiaľ nie je uvedené inak, záruka na všetok sortiment je 24 mesiacov.
Kupujúci je povinný tovar dodaný predávajúcim prehliadnuť bez zbytočného odkladu a o zistených chybách do 3 dní informovať predávajúceho.
Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci vykonať u predávajúceho písomne (e-mailom) alebo osobne v lehote do 3 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby, t.j. musí uviesť, o aké chyby ide a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených chybách uplatňuje kupujúci v mieste sídla dodávateľa - predávajúceho.
K reklamácii je nutné vo všetkých prípadoch predložiť kópiu faktúry a doklad o zaplatení a dodaní tovaru, ktorého chyby sú reklamované.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od prijatia reklamácie o postupe a vybavení.
Príjemca zásielky je povinný pri prevzatí si zásielku prezrieť a pri zrejmých a na povrchu obalu zásielky viditeľných poškodeniach, príp. zjavnej a vnútri viditeľnej čiastočnej strate zásielky tieto poškodenia a straty reklamovať u odosielateľa. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť ihneď spísaný zápis o škode. Pracovník prepravnej služby je povinný takýto zápis spísať.
Príjemca je povinný umožniť prepravnej službe, aby sa pred spísaním zápisu o škode osobne a fyzicky presvedčila o rozsahu škody.
Príjemca po spísaní reklamačného protokolu s prepravnou službou kontaktuje bez odkladu písomne predávajúceho. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby, t.j. musí uviesť, o aké chyby ide a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených chybách uplatňuje kupujúci v mieste sídla dodávateľa - predávajúceho.
K reklamácii je nutné vo všetkých prípadoch predložiť: reklamačný protokol, kompletný zoznam častí výrobku, kópiu faktúry.
Po prijatí vyššie uvedených náležitostí predávajúci začne reklamačné konanie u prepravnej služby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Predávajúci ďalej informuje kupujúceho najneskôr do troch dní od doručenia vyjadrenia o reklamácii od zasielateľa.
Nenechajte sa dopravcom presvedčiť, že zásielka nie je dobre zabezpečená. Aby k vám tovar prišiel v poriadku, ošetrujeme ho veľmi starostlivo.
V prípade problému s dopravnou službou volajte na telefónnu linku 0910 981 264 alebo píšte na adresu info@pilecky.sk. Do predmetu uveďte „Sťažnosť na prepravu“, popíšte problém, uveďte kontakty na seba, číslo zásielky a číslo faktúry, prípadne číslo objednávky. Váš problém budeme riešiť s dopravcom a oznámime vám ďalší postup. Poškodené zásielky nemôžu byť vašou starosťou a nesmú Vám znepríjemňovať nakupovanie u nás.
Robíme všetko preto, aby ste sa na našich stránkach cítili bezpečne. V tomto dokumente nájdete všetky potrebné informácie o tom, ako chránime vaše súkromie: aké údaje získavame, ako ich používame, s kým ich zdieľame, ako môžete spracúvanie kontrolovať, o opatreniach, ktorými vaše údaje chránime a tiež o právach, ktoré v súvislosti so spracúvaním máte. Aké typy osobných údajov zbierame a načo ich potrebujeme
Môžete sa prihlásiť k odoberaniu newslettera poskytnutím osobných údajov a tým vyjadríte súhlas s ich spracovaním na tieto marketingové účely (informácie o akciách, novinkách, výpredajoch, či súťažiach). Pre odhlásenie sa z odberu newslettera môžete požiadať kedykoľvek zaslaním emailu.
V súvislosti s ochranou osobných údajov máte viaceré práva, ktoré si môžete uplatniť: - právo kedykoľvek odvolať váš súhlas so spracovaním osobných údajov
Ak sú vaše údaje nesprávne uvedené, môžete ich upraviť priamo v nastaveniach vášho užívateľského účtu alebo nás môžete priamo kontaktovať na e-mailovú adresu a požiadať o ich opravu a doplnenie.
Máte právo požiadať nás o prehľad údajov, ktoré o vás spracúvame, za akým účelom, komu ich poskytujeme, ako dlho ich budeme uchovávať a to prostredníctvom e-mailovej adresy.
Máte právo požiadať nás o obmedzenie spracovania vašich osobných údajov v nsledovných prípadoch:
Máte právo namietať spracovanie vašich osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa vašej konkrétnej situácie, ktoré je vykonané na základe nášho oprávneného záujmu vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Máte tiež právo namietať voči spracovaniu vašich osobných údajov na účel priameho marketingu.
Máte právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že vaše osobné údaje boli spracované v rozpore s platnými právnymi predpismi na ochranu osobných údajov. Kontaktné údaje nájdete tu https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/content/kontakt-0.
Ak chcete sledovať aktuality z nášho sortimentu,
prihláste svoj e-mail k pravidelnému odberu noviniek.